icon Επιπλέον υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας

Αρχειοθέτηση και εντύπων εγγράφων

Η Archiving Connect έχει την δυνατότητα να διασυνδέεται με scanning συστήματα, για την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση έντυπων παραστατικών ή και άλλων εγγράφων. Συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις σε συνέχεια ψηφιοποίησης των εισερχόμενων έντυπων παραστατικών μπορούν να τα αρχειοθετήσουν ηλεκτρονικά με χειροκίνητη ή αυτοματοποιημένη εισαγωγή τους στην λύση Archiving Connect, έχοντας την δυνατότητα άμεσης αναζήτησης και ανάκτησης τους.

Παράλληλα, μέσω OCR ή 2D BARCODE, η επιχείρηση μπορεί να ψηφιοποιήσει και να αρχειοθετήσει ηλεκτρονικά και αυτοματοποιημένα έγγραφα όπως εισερχόμενα τιμολόγια, αναλύσεις χρεώσεων, υπογεγραμμένα Δελτία Αποστολής...

Πεδίο εφαρμογής; Ευρύ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα φαρμακευτική εταιρεία όπου τα υπογεγραμμένα από τους πελάτες αντίγραφα των Δελτίων Αποστολής που επιστρέφουν στην εταιρεία, αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά και επισυνάπτονται αυτόματα στα τιμολόγια στα οποία αναφέρονται. Κατά αυτό τον τρόπο, έχει άμεσα την πληροφορία αν το τιμολόγιο συνοδεύεται από το υπογεγραμμένο δελτίο αποστολής καθώς αυτό χρησιμοποιείται ως αποδεικτικό παραλαβής.
Συχνές ερωτήσεις

Μάθετε τα πάντα για τις Υπηρεσίες Προστιθέμενης Αξίας

περισσότερα »

icon Πελάτες μας

icon Υπολογίστε το κέρδος που θα έχετε με τη λύση της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης

Ένα μέσο παραστατικό αποτελείται από 3 σελίδες. Αυτό σημαίνει ότι ήδη από ένα και μόνο παραστατικό η εξοικονόμηση χρημάτων και φυσικών πόρων είναι υπολογίσιμη.

  • Μέση εκτίμηση: 1 παραστατικό = 100g αποτύπωμα άνθρακα
  • Μέσο εκτιμώμενο κόστος: 1 παραστατικό = 4€
  • Υπολογισμός κόστους παραστατικού σύμφωνα με μελέτη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Κόστος παραστατικού = 3€ - 7€
  • Υπολογισμός δέντρων σύμφωνα με Αναφορά του Euro Banking Association το 2008 & νερού σύμφωνα με το Environmental Defense Fund.

Εισάγετε τον αριθμό των παραστατικών που ανταλλάσσετε κατά μέσο όρο το μήνα.

Θα εξοικονομήσετε ανά έτος: